Regionální členění
vše
domácí
zahraniční
Domů > dobré zprávy > Zdraví > Psychologie > Užíváš si deprese?

Užíváš si deprese?

14.2.2012 -  dobré zprávy, Zdraví, Psychologie


Tvoje vyšší já je individualizovaná božská jiskra, duch (duch=aktivní mužský tvořivý princip).
V příznivý okamžik vstoupí duch do duše (duše=nekonečná příležitost, ženský pasivní princip) a z tohoto spojení mužského a ženského principu se fraktálově ve fyzickém stvoření (holograficky) stvoří lidská bytost.

Odrazem vstupu ducha do duše je na fyzické úrovni vstup spermie do vajíčka.
Vždy platí hermetické - Jak nahoře tak i dole.

Z oplodněného vajíčka začne růst nová lidská bytost.
Jak má tělo růst sdělila mužská spermie vajíčku předáním své části genetické informace.
DNA je softwareový předpis (plán) stavby těla.

Člověk se vyvíjí jako samoučící se biologický stroj, který umí po vstupu do programátorského režimu sám sebe programovat, prostřednictvím své tvořivé mysli.
Samoučícím se programem (výchovou a výukou a pozorováním a zkoušením) se dítě učí ovládat své tělo a s procesem učení začne vznikat pocit oddělenosti Já. Jde o vytvoření programu jedince Já, který je od ostatních jedinců Já a od zbytku Stvoření oddělen.

Toto oddělení je nutné pro prožití individuální zkušenosti Já a individuálního příběhu Ega.

V lidské mysli většiny lidí vládne jejich Ego, které se chová jako jediná aktivní myšlenková entita Já a je složená z velkého množství naučených programů, myšlenkových ztotožnění.
Je zde nepřeberné množství myšlenek, které přicházejí do mysli a pokud se s myšlenkou mysl ztotožní, stane se tato myšlenka novou součástí Ega.
Don Miguel Ruiz nazývá tyto Ego programy jako Dohody, které sami se sebou uzavíráme.

Vyšší Já, božská jiskra v nás, se projevuje potlačeně, nepřímo, není tak hlasité jako Ego.
V mysli je tolik myšlenek, že v tom hluku nejsou myšlenky vyššího Já téměř slyšet.
Teprve když se Ego zklidní, mysl se utiší, jsme schopni vnimat myšlenky vyššího Já jako inspiraci, intuici nebo třeba vize.

Když pochopíme tento princip, můžeme si své Ego (své programy mysli) přeprogramovat k obrazu svému.
Jen je třeba pochopit, že své Ego můžeme ovládat vyházením některých zbytečných programů z mysli a nahráním programů nových, chtěných.

Místo oblíbeného programu Deprese doporučuji program Mám se rád, jsem skvělý člověk a užívám si Život.

Deprese jsou jen pro ty, kteří si je chtějí užít, kteří tuto zkušenost chtějí. Jsou programem Ega.

:-)

_________________
Ahoj Milda

"Zdraví, Štěstí a Lásku všem bytostem."
Tvoje vyšší já je individualizovaná božská jiskra, duch (duch=aktivní mužský tvořivý princip).
V příznivý okamžik vstoupí duch do duše (duše=nekonečná příležitost, ženský pasivní princip) a z tohoto spojení mužského a ženského principu se fraktálově ve fyzickém stvoření (holograficky) stvoří lidská bytost.

Odrazem vstupu ducha do duše je na fyzické úrovni vstup spermie do vajíčka.
Vždy platí hermetické - Jak nahoře tak i dole.

Z oplodněného vajíčka začne růst nová lidská bytost.
Jak má tělo růst sdělila mužská spermie vajíčku předáním své části genetické informace.
DNA je softwareový předpis (plán) stavby těla.

Člověk se vyvíjí jako samoučící se biologický stroj, který umí po vstupu do programátorského režimu sám sebe programovat, prostřednictvím své tvořivé mysli.
Samoučícím se programem (výchovou a výukou a pozorováním a zkoušením) se dítě učí ovládat své tělo a s procesem učení začne vznikat pocit oddělenosti Já. Jde o vytvoření programu jedince Já, který je od ostatních jedinců Já a od zbytku Stvoření oddělen.

Toto oddělení je nutné pro prožití individuální zkušenosti Já a individuálního příběhu Ega.

V lidské mysli většiny lidí vládne jejich Ego, které se chová jako jediná aktivní myšlenková entita Já a je složená z velkého množství naučených programů, myšlenkových ztotožnění.
Je zde nepřeberné množství myšlenek, které přicházejí do mysli a pokud se s myšlenkou mysl ztotožní, stane se tato myšlenka novou součástí Ega.
Don Miguel Ruiz nazývá tyto Ego programy jako Dohody, které sami se sebou uzavíráme.

Vyšší Já, božská jiskra v nás, se projevuje potlačeně, nepřímo, není tak hlasité jako Ego.
V mysli je tolik myšlenek, že v tom hluku nejsou myšlenky vyššího Já téměř slyšet.
Teprve když se Ego zklidní, mysl se utiší, jsme schopni vnimat myšlenky vyššího Já jako inspiraci, intuici nebo třeba vize.

Když pochopíme tento princip, můžeme si své Ego (své programy mysli) přeprogramovat k obrazu svému.
Jen je třeba pochopit, že své Ego můžeme ovládat vyházením některých zbytečných programů z mysli a nahráním programů nových, chtěných.

Místo oblíbeného programu Deprese doporučuji program Mám se rád, jsem skvělý člověk a užívám si Život.

Deprese jsou jen pro ty, kteří si je chtějí užít, kteří tuto zkušenost chtějí. Jsou programem Ega.

:-)

_________________
Ahoj Milda

"Zdraví, Štěstí a Lásku všem bytostem."

Autor článku:  Miloš - zobrazit všechny články autora


Počet zobrazení: 169 Komentáře: 5
hodnocení: (ohodnoťte článek 1-5 hvězdiček)


Sdílet
  Nedobrá diskuzeNEVHODNÁ ZPRÁVA ČI DISKUZE


Související zprávy



Diskuze k článku

Strana 1 z 1
Stránky: 1

Deprese jinak...

Jan 17.únor 2012 13:10:38

Výše uvedený text je shrnutím problematiky depresí z opravdu vysokého nadhledu. Upřesním z něj následující citát: "Člověk se vyvíjí jako samoučící se biologický stroj, který umí po vstupu do programátorského režimu sám sebe programovat, prostřednictvím své tvořivé mysli." Samoučící není vhodné slovo. Přesnější je chápat vznik nejen depresivních programů jako prioritně nevybraných, ale naopak "instalovaných" rodiči a okolím. Samostatně je člověk schopen zodpovědně myslet cca až okolo 18. roku života. Do té doby je v přímém vlivu svého silnějšího okolí včetně programů myšlení.
Deprese sama o sobě přináší stavy, které nelze bez osobního prožitku plně pochopit ani popsat. Proto bych se přikláněl k jiné formulaci než cit. "Deprese jsou pro ty, kteří si je chtějí užít..." bez hlubšího vysvětlení.
Důležité naopak je, že se v současné době nabízejí v léčbě depresí nabízejí i méně klasické postupy, založené právě na "programování" a jejich výhodou je i to, že minimalizují nutnost trávit život pod permanentním přísunem psychofarmak.


Reagovat

Deprese jinak...

Miloš 18.únor 2012 17:59:22

S
Jane,
já souhlasím s tím, že programy do mysli zpočátku instalují rodiče a později společnost.
Jung by řekl, že se člověk nechá ovlivňovat Duchem doby.
Já napsal:
Samoučícím se programem (výchovou a výukou a pozorováním a zkoušením) se dítě učí ovládat své tělo a s procesem učení začne vznikat pocit oddělenosti Já. Jde o vytvoření programu jedince Já, který je od ostatních jedinců Já a od zbytku Stvoření oddělen.
I nadále bych místo antidepresiuv doporučoval pochopení Ducha doby a změnu svého Ega přeprogramováním (ztotožněním se s novou myšlenkou Tolleho či Uzavřením dohody se sebou dle Ruize).
Sebeláska 3x denně po jídle a objímání se ráno i večer je můj recept.
:-)

Reagovat

Deprese jinak...

Petr 18.únor 2012 21:29:27

Nejen k autorovi clanku:
Spravne z meho pohledu zareagoval na Tvuj posledni clanek o depresi predchozi ctenar. Ne vsechno je otazka ovlivnitelneho EGA. Zkroceni sveho EGA. Chvilku to toiz mozna vyznelo jako bys doporucoval stat se nejakou neemotivni bytosti, jen s jedinym pozitivnim vjemem.. Ale lidi opravdu jednaji emotivne na zaklade dlouhodobe nasbiranych zkusenosti a to prave treba v tom detstvi... a ty programy jim tam proste nekdo i vecpal... a sama o sobe jejich existence treba tomu cloveku brani, aby se na sebe mohl vubec podivat nejak jinak. Treba prave v tu chvili probihajici deprese. Osobne jsem radeji na ten clanek o depresich nejdrive ani radeji reagovat nechtel. Tvoje tvrzeni jsou totiz skutecne dost odvazna, asi jsi skutecnou depresi nikdy nemel. Souhlasim sice s tim, ze spatne nastavene Ego muze byt pricinou a depka dusledkem... ale taky muze byt v uz pokrocile fazi depka pouze proto, ze ti v tele chybi nejaka chemicka latka ovlivnujici prenos informaci mezi nekterymi receptory... a s tim MOMENTALNE z kratkodobeho hlediska treba okamzite nic nenadelas. Tvrdit proto nekomu ze svoji depresi CHCE je prinejmensim neprimerene radikalni nazor. Ani ne tak z hlediska toho zda je to pravda, nebo ne.. o tom jde polemizovat... ale spis z hlediska spolecenske EMPATIE.
Urcite je dobre mit svoje Ego pod kontrolou natolik, aby jakakoliv nechtena emoce se mnou ani nehnula. Je to dobre pro me. Ale pak se asi nemuzu divit, ze tem ostatnim muzu s takovym postojem pripadat pouze jako chladnokrevny arogantni sobec, ktery pohrda emocemi ostatnich...jelikoz oni si za ne sami muzou, byt treba i ve vetsine pripadech skutecne opravdu muzou. Proto tve hlasani stesti a lasky vsem bytostem se mi v tomhle clanku trochu zda v rozporu. Kdyz to totiz prevedu, tak bych taky mohl slyset... "mejte se fajn jako ja, ale jestli nemate, je to vas problem, ktery me nezajima a nenecham se tim ovlivnit" Nebo "Ja jsem v pohode, jestli chces pridej se, jestli nechces, nebo i nemuzes, je mi to jedno, tvuj problem, ale preju ti stesti a lasku". Nedivil bych se, ze to nekdy musi vyvolat reakci prave negativni, treba " "Trhni si teda nohou a necpi mi to , kdyz ti je to v podstate jedno". Chapes. Ted samozrejme jde namitnout, ze tu negaci si ten clovek vyvolal sam, kdyz takhle za reagoval... no samozrejme ze ano...vyvolal... ale odkud prisel impuls? ;-)

Libi se mi ten pristp : "ber si dobro kdyz chces". Ale jen velmi tesna tenka hranice je mezi tim, ze se to da vnimat jako doporuceni, ale taky skoro i jako prikaz, kdyz ho takovou formou sdelujes.
Hodne jsem se naucil pracovat nejen se svym Egem..ale myslim i s lidma kolem. Ne nejak dokonale, ale myslim hodne lepe oproti drivejsi dobe. A i kdyz NAPROSTO SOUHLASIM s temi principy, tykkajici se pristupu k VLASTNIMU Egu... nemuzu uz tak moc souhlasit k tvemu pristupu k Egu nekoho jineho. Protoze pokud se chci zabyvat jen sam sebou... je to naprosto v poradku a dostanu se tim pomyslene hodne vysoko. Pokud ale chci pusobit nejak i na ostatni, tak aby te vysoke urovne dosahli taky, asi se bude obcas potreba z te pomyslne vysky k tem lidem niz sklonit.. Jinak te treba neuslysi.

Myslim, ze DOBRE ZPRAVY je vyborny projet, vyborna i kdyz ne nova myslenka. Bylo by skoda, kdyby se z toho stal zas jen ukazatel rozdilu mezi temi co pochopili a co zatim nechapou. V praxi vidime k cemu vedou porad vic a vic se rozvirajici nuzky v jakekoliv oblasti spolecenskych vztahu. K separaci a vzajemnemu nepochopeni. A kdyz jedna strana rika "Klidne za nama prijdte, ale my za Vama nejdem..." druha to vetsinou zacne v konecnem dusledku vnimat jako nezajem. DOBRE ZPRAVY zpravy se mi libi proto, ze se zdaji byt projektem, ktery chce JIT NAPROTI jako nositel pozitiva. Bylo by ale skoda, kdyby se nakonec ukazalo, ze nejen ze nejde naproti, ale obsahem daleko predbiha ty, keri by se treba i radi pridali, ale prestavaji stacit. Jen by se pak zase rozevrely nuzky.

Pokud to tedy delas pro lidi, delej to pro ne. Po poslednim clanku to ale muze vyvolat dojem, ze to v podstate delas jen a pouze pro uspokojeni osobni. I s tim muzu souhlasit, ale pak se nebudu tvarit, ze je to projekt pro davy. Pak z toho muze byt zase dalsi odlisne uzavrene spolecenstvi co se pomalu zase odtrhne od vetsiny. Pokud mi jde o to pozitivne ovlivnit vetsinu, musim v te vetsine zustat. A i kdyz v te spolecnosti vetsiny, nakonec stejne k poznani musi dojit KAZDEJ SAM. Jde ale asi jen o to, jestli te vetsine budu dal davat moznost k svemu nasledovani tim, ze se o ni bude aktivne zajimat, nebo ji proste jen utecu uplne sam, nebo jen s hrstkou tech co se ke me stihli pridat, pokud vubec.

Hodne osvicencu v historii doufalo, ze bude verejnost nasledovat jejich prikladu a skutecne se to hodnekrat stalo. Ale diky tehle sice nenasilne metode vlastniho prikladu, se v radach nasledovniku vzdy seradila jen pouha cast spolecnosti, ktera se nakonec od te zbyle oddelila. A historie taky ukazuje, ze to nakonec v dusledku vzdycky vedlo jen k rozbrojim, mezi temi skupinami stoupencu. Proto to nikdy do ted nefungovalo v globalnim meritku.


Sirit dobro, ale neznamena jen jit prikladem, ale tak daleko od tech, kteri treba jeste netusi kudy cesta vede a nezajimat se o to, zda prikladu rozumeji. Budes-li kracet tak daleko pred nimi, ze te ani neuvidi, nebude te nasledovat nikdo jiny, nez jen ten, kdo zna cestu sam. Ale pak je otazka, zda se mu uz treba nevyplati jit cestou k dobru uplne individualni...a opet nezavisle na ostatnich. Dobre Zpravy jsou ale prece otevrenym projektem pro vsechny, i kdyz je pravdou, ze ne kazdou zpravu tady, musi kazdy hned pochopit a souhlasim, ze kazdy vnima na jine urovni. Ovsem bude nekdo, kdo jeste nedosahl takove urovne ..a treba ma obcas i nejakou depku... tento clanek vnimat jako Dobrou Zpravu???

Sirit nenasilne dobro je krasna myslenka. Zlo ma ovsem pro sve sireni mnohem lepsi podminky, protoze ke globalnimu ovlivnovani pouziva naopak nasilnou manipulaci s lidskym Egem. Kdyz opomenu ze jde o nasilnou manipulaci, tak manipulace s Egem jako takova se zda jako hodne ucinny nastroj k ovlivneni spolecnosti. Metoda prikladu a stoupencu je tu totiz podporena aktivnim pristupem k te casti spolecnosti, kterou chci ovlivnit. A prave ten aktivni pristup je klicovy, znamena to totiz zabyvat se tim co si lide myslim, znamena to snahu o poznani jejich zvyku, chovani a zpusobu mysleni i zpracovavani emoci vetsiny spolecnosti. (To je ale v podstate zase urcita EMPATIE.) A s takovymi poznatky jde pak tu spolecnost ovlivnovat..a bohuzel se tak deje vesmes k negativnim cilum. Proc to same ale nevyuzit pro neco dobreho?

O kousek vys jsem psal o tom, ze se mi libi na jednu stranu pasivni pristup : "ber si dobro kdyz chces", ktery ale taky sice muze pro nekoho podbedome vyznit jako manipulativni prikaz.... a ted tu mluvim o vyuziti manipulace k sireni dobra. Rozdil je ale v tom, ze mam ted na mysli nedirektivni manipulaci. A v tom se mi projet Dobre Zpravy zda skvely. Soustavne a trpelive bombardovat lidi pozitivnimi informacemi... ale jeste by to neco chtelo... neco k te pozitivni manipulaci. ;-) A to je jediny duvod co me napada pro ten clanek, co jsi napsal o depresich. Ze by v podstate mohl byt snahou o manipulaci ve smyslu PROVOKACE. Pozitivni provokace je fajn... to bych bral a zda se mi to jako dobra metoda vzbuzeni zajmu... Pokud jsi to tedy jale ako provokaci myslel, tak si uz nejsem jisty jen tou formou obsahu.

Oba jsem zacinali v marketingu... a prodat i dobrou vizi, to je v podstate reklama. :-))) Takze zakladni otazka je...jak lidi vnimaji reklamu...jak chceme aby ji vnimali ... a ceho by mela dosahnout. Ceho chteji skutecne dosahnout DOBRE ZPRAVY? ;-) Kdyz pominu vsechny mozne duvody a cile, tak asi tim zakladnim by zamerem by melo byt soustredeni pozitivnich informaci OD KOHOKOLIV. TAkze pokud ty jsi se svym clanekm o depresi ve svem pohledu dle meho uz dost vzdaleny od ostatnich, neni nakonec opravdu nic snazsiho si napsat vlastni :-) Jestli me k napsani neceho mel tenhle clanek vyprovokovat, tak zrejme sve poslani splni.

Napada me tedy jeste jedna uplne posledni otazka, proc je vlastne potreba lidi provokovatk tomu, aby sem neco napsali...

LIDI.. PROC SEM TAKY NEVKLADATE SVE DOBRE ZPRAVY ???

Reagovat

Deprese jinak...

Miloš 19.únor 2012 21:59:39

Petře tvá diskuze přesahuje rozsahem téma- Deprese je program Ega.
Můj článek jsem si přečetl ještě jednou a nebudu na něm měnit nic.
Je to perla.
To, že mé poznání s někým nerezonuje, jeho hodnotu v mých očích neztrácí.
Chápu, že něčí Ego se může cítit zasažené, ale Dobrá zpráva je, že když si tuto pravdu uvědomí člověk s depresí nebo s náběhem na depresi, tak může nastavení své mysli změnit a žít šťastný život.
Štěstí je také program Ega: Jsem šťastný.

Reagovat

Deprese jinak...

Petr 20.únor 2012 05:37:56

Proč měnit článek z hlediska informace? O tom jsem nepsal. S informací o možnosti svého "přeprogramování" souhlasím. Spíš jsem se zmiňoval o formě podání té informace.
Stejný obsah by se přece s určitou dávkou empatie jistě dal sdělit těm kterým je určený, pro ně mnohem přístupnější a pochopitelnější formou.

Logicky totiž vyplývá,že člověk s depresí, pravděpodobně s tvou informací takto jako ty nepracuje, jinak by ji neměl. A proto ji bude možná v této formě vnímat nesouhlasně a forma podání mu ztíží ji pochopit.

Dobrou zprávou by potom mohlo být tedy i to, že chápeš, že se něčí Ego může cítit zasažené. Ale tobě je to zároveň jedno, protože jsi šťastný.

Možná by se mohlo hodit i toto:

Chceš-li někomu něco sdělit o něm samém, mluv řečí toho, komu sděluješ.
Chceš-li někomu něco sdělit o někom jiném, mluv řečí toho, komu sděluješ, ne řečí toho o kom mluvíš.
Chceš-li vůbec někomu něco sdělit,tak aby ti rozuměl, zjisti předem kdo jakou řečí mluví. Možná budeš mít štěstí, že najdeš někoho, kdo mluví tvou řečí a bude ti rozumět. Možná se ale budeš muset nejdříve naučit ty rozumět řeči někoho jiného.
Je ovšem otázkou, zda až se naučíš řeč někoho jiného proto abys mu něco mohl sdělit, budeš mu potom chtít sdělit stále stejně to samé co předtím.



To stejné samozřejmě platí i pro mě :-) Tak to zkusím ještě takhle:

Tys napsal svůj článek pro někoho ve víře, že někomu pomůže napříště předejít depresi tím, že ten někdo změní přístup k sobě, i když je ti jedno jestli Tě chápe.
Já napsal svou reakci pro Tebe ve víře, že někomu pomůže napříště předejít nepochopení tím, že Ty změníš přístup k němu, aby ti nebylo jedno jestli tě chápe.

Škoda, když někdo Tvé přínosné myšlenky nemůže přijmout jen proto, že mu nejsou podány pro něj přijatelnější formou...ne? ;-)


A tak ještě citát:

Budeme si moci porozumět tím snadněji, čím více nám bude záležet na tom, abychom si porozuměli.




Reagovat

Strana 1 z 1
Stránky: 1

Nový příspěvek

Jméno:
E-mail:
   
Název:
Text:
 
Kontrolní kód:

Staňte se autorem
Pomožte nám naplnit obsah dobrými zprávami
vložit nový článek
 
15.listopad 2009
Pokud s projektem Dobré zprávy souhlasíte a pokud vás to nebude příliž obtěžovat, můžete svou podporu vyjádřit i tím,...
8.listopad 2009
Lidé, hledejte ve svém okolí a ve svém životě dobré zprávy a pozitivní informace. Neobávejte se, že by vaše informace...
Napište nám
Pokud máte něco na srdci, napište nám to na naší adresu ofni.yvarpzerbod@ofnii . Vítáme Vaše konstruktivní připomínky a návrhy. Jestliže se do projektu chcete zapojit více, určitě se nám ozvěte. Děkujeme.
Nejčtenější
3 dny
3 týdny
3 měsíce
Nej hodnocené
3 dny
3 týdny
3 měsíce
Nej diskutované
3 dny
3 týdny
3 měsíce

dobrý úvod | dobré zprávy | dobrý skutek | dobrý nápad | dobré diskuze | dobrý blog | dobré srazy | dobré profily | dobrá reklama | dobré ostatní
Copyright ©  2009  E-VISION International s.r.o.
Powered by: Visual PHP™